19.1 C
București
sâmbătă, septembrie 14, 2024
19.1 C
București
sâmbătă, septembrie 14, 2024

Gold FM 96,9

spot_img
AcasăAlte ŞtiriAnheuser-Busch a pierdut peste 5 miliarde de dolari din cauza controversei lui...
Data publicării: aprilie 15, 2023 17:00

Anheuser-Busch a pierdut peste 5 miliarde de dolari din cauza controversei lui Dylan Mulvaney Bud Light

Data publicării: aprilie 15, 2023 17:00

DISTRIBUIE:

https://nypost.com/2023/04/12/anheuser-busch-down-5b-in-value-amid-dylan-mulvaney-bud-light-controversy/

Renumita fabrică de bere Anheuser-Busch a înregistrat o scădere de peste 5 miliarde de dolari de când compania a anunțat parteneriatul de branding cu controversatul influencer social media transgender Dylan Mulvaney.

Din data de 31 martie, acțiunile companiei mamă a Bud Light au scăzut cu aproape 4%, ceea ce a redus capitalizarea de piață a companiei de la 132,38 miliarde de dolari la 127,13 miliarde de dolari miercuri.

Acțiunile Anheuser-Busch au crescut miercuri cu peste 1,5%.

Compania are de-a face cu efectele negative ale conservatorilor asupra acordului cu Mulvaney, influencer transgender în vârstă de 26 de ani, cu peste 10 milioane de urmăritori pe social media.

Mulvaney le-a răspuns criticilor marți, acuzându-i că o hărțuiesc pentru că este o „țintă ușoară”.

În calitate de invitat pe podcastul „Onward with Rosie o’Donnell”, Mulvaney a spus că trolii ei îi răstălmăcesc în mod intenționat cuvintele și acțiunile într-un efort de a distruge comunitatea transgender.

„Motivul pentru care cred că sunt atât de… Sunt o țintă ușoară pentru că sunt atât de nouă în asta”, a spus Mulvaney. „Cred că a vâna o femeie trans care face asta de 20 de ani este mult mai dificil. Cred că poate ei cred că au vreo șansă cu mine… Care este scopul lor?”

Acțiunile Anheuser-Busch au scăzut cu aproape 4% din 31 martie.

„Acești oameni nu mă înțeleg și orice fac sau spun este scos din context și este folosit împotriva mea și este atât de trist pentru că tot ceea ce încerc să emit este pozitiv. Încerc să mă conectez cu alții care poate nu mă înțeleg. încerc să fac oamenii să râdă sau să-i fac pe tineri să se simtă văzuți”.

Mulvaney a postat videoclipuri și fotografii pe rețelele de socializare, promovându-și contractul de sponsorizare cu Bud Light, care a produs cutii special făcute cu fața lui Mulvaney pentru a celebra parteneriatul.

Acordul de publicitate cu Mulvaney l-a determinat pe Kid Rock să împuște mai multe cutii de Bud Light cu o pușcă de asalt.

Dylan Mulvaney bea un Bud Light
Capitalizarea de piață a Anheuser-Busch a scăzut cu mai mult de 5 miliarde de dolari de când a semnat cu Dylan Mulvaney un acord de promovare a brandului Bud Light.
Bud Light a produs cutii special concepute cu chipul lui Mulvaney pentru a celebra parteneriatul.

Această colaborare a determinat chiar un distribuitor local din Missouri să anuleze o apariție a faimosului cal Budweiser Clydesdale din cauza temerilor privind siguranța personalului.

Experții din industrie au declarat marți pentru The Post că controversa pare să rămână la putere și ar putea duce la un boicot complet al produselor Anheuser-Bush.

Mulvaney a anunțat că va câștiga peste un milion de dolari din contracte de sponsorizare cu mai multe branduri mari, printre care Nike și Kate Spade.

Bud Light este unul dintre zecile de nume de brand produse de St Anheuser-Busch cu sediul în St. Louis

Megyn Kelly a reacționat dur la colaborarea lui Mulvaney cu Nike.

“Nike îl sponsorizează acum pe Dylan Mulvaney pentru un afurisit de sutien sport, ce mai e și asta”, a declarat Kelly în timpul ediției de marți a “The Megyn Kelly Show” pe SiriusXM.

“Îmi pare rău, Dylan nu are sâni.”

Contractul de sponsorizare al lui Mulvaney l-a determinat pe Kid Rock să tragă în cutiile de Bud Light.

„Dylan a luat un fel de hormon care l-a transformat într-un… nu știu ce se întâmplă acolo, dar aceșta nu sunt sâni.”

“Dylan nu are nevoie de niciun fel de sutien, nu mai vorbim de un sutien sport”, a spus Kelly.

Atât Bud Light, cât și Nike au respins criticile și au fost alături de Mulvaney.

sursă: nypost.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

spot_img

ULTIMELE ŞTIRI

Ninel Peia distribuie un sondaj intern al PSD. Se confirmă primii...

Ninel Peia a prezentat ieri un prim episod al unei analize ce vizează manipularea prin sondaje, respectiv colaborarea Simion-Palada. El revine azi și distribuie...

Lupte de campanie electorală! Silviu Sergiu versus Valeriu Nicolae. Primul e...

Am fost, în seara asta, legat la Stâlpul infamiei de dl. Valeriu Nicolae, activist civic prolific și autorul unui podcast intitulat „Starea impostorilor”, destul...

Presa occidentală deslușește miza războiului ucrainean: acapararea țării de către corporația...

Răspunsul la întrebările „cine deține Ucraina?” și „cine va beneficia de pe urma confiscării resurselor acesteia?” exclude luarea în calcul a intereselor oamenilor obișnuiți,...

Petrișor Peiu: Mult zgomot pentru nimic. Super-Mario este, de fapt,...

Autor: Petrișor Peiu Până la urmă,  tot la bani ajungem Mario Draghi, de mână cu Ursula von der Leyen ne-a comunicat soluția miraculoasă la cvasi-stagnarea economiei...

Urmăreşte-ne

23,188FaniÎmi place
4,892CititoriConectați-vă
67,100CititoriConectați-vă

Din categorie

spot_img