Bud Light a fost detronat din postura de cea mai populară bere din America, conform datelor consumatorilor obținute de CBS News.
Acest titlu a fost câștigat în mai de Modelo Especial, căruia i-au crescut vânzările cu 333 milioane de dolari din 2022, potrivit firmei de analiză a comportamentului Circana în datele citate de CBS. Bud Light, în comparație, a vândut produse în valoare de 297 milioane pentru „cele patru săptămâni care se încheie pe 28 mai”, potrivit aceluiași raport.
Modelo este un Lager în stil Pilsner care a fost produs pentru prima dată în Mexic în 1925, potrivit site-ului său web.

Unii experți în afaceri avertizează Bud Light că va trebui să facă schimbări majore dacă dorește să-și recapete încrederea consumatorilor.
“Dacă Bud Light nu începe să experimenteze o corecție serioasă a cursului în ceea ce privește performanța, care poate veni doar de la consumatorii care își găsesc drumul înapoi în familia mărcii, își va pierde titlul de nr. 1 până la sfârșitul anului”, a spus Dave Williams, vicepreședinte de analiză și informații la Bump Williams Consulting, pentru CBS MoneyWatch.
Fox News Digital a contactat Anheuser-Busch pentru comentarii, dar încă nu a primit un răspuns.

În cele mai mult de șapte săptămâni de când unii consumatori s-au revoltat pentru prima dată din cauza asocierii lui Bud Light cu Dylan Mulvaney, unele magazine au fost nevoite să vândă berea gratuit, cu Bud Light chiar recurgând la cumpărarea berii nevândute, expirate de la retaileri, potrivit The Wall Street Journal.
Alte rapoarte ale distribuitorilor locali ai Bud Light indică faptul că furia consumatorilor continuă să ardă fierbinte împotriva companiei; americanii protestează „claxonându-i, arătându-le degetul mijlociu și făcând glume” pentru a batjocori Bud Light, conform unui raport recent al ABC News.
Fox Business a raportat că vânzările Bud Light au scăzut timp de săptămâni, dezvăluind marți că firma a înregistrat o scădere de 23,9% a vânzărilor față de un an în urmă, conform datelor NielsenIQ furnizate de Bump Williams Consulting. Vânzările mărcii deținute de Anheuser-Busch au scăzut, de asemenea, cu 24,5% în ultimele patru săptămâni.
sursă: foxnews.com










