Autor: Andrei Gușă
Cosmin Nedelcu, poate cel mai celebru (și valoros) comediant autohton, cunoscut publicului larg sub pseudonimul „Micutzu”, a anunțat pe pagina sa de facebook primul podcast electoral. Pentru cine nu știe, „Micutzu” este sub contract cu Global Records, compania care deține un (cvasi)monopol în piața autohtonă de muzică/influenceri/etc, oricum în ziua de astăzi toate aceste meserii se confundă între ele. (https://globaltalentunited.com/talents/micutzu/) După cum îmi exprimam public bănuiala de aproape un an de zile, această companie este „lăsată” să acapareze această piață – și astfel mințile românilor -, pentru a putea capitaliza în campania electorală. (https://www.realitatea.net/stiri/actual/gheboasa-a-lu-delia-si-irina-rimes-toti-ai-lu-global_64da7fb1fe2cd942177ee122) Iar „podcastul” anunțat pentru această seară de la ora 19 este doar o primă mostră din ofensiva care va urma. (https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=965584788267875&id=100044490877315&rdid=PC0aIzmA03Fc0bmV) Cred că nu are niciun sens să mai discutăm faptul că acest „podcast” este o „Misiune Global”, nu o inițiativă proprie. Progresiștii autohtoni preiau practic modelul Partidului Democrat din SUA, acesta fiind susținut de către toți artiștii mainstream. Modelul este deja patentat. (https://solidnews.ro/mai-intelege-cineva-ceva-din-politica-americana-trump-anti-palestinieni-kennedy-jr-necenzurat-in-mod-miraculos-se-relanseaza-si-partidul-comunist-american/) Iar publicul românesc, care acceptă să îi fie băgați pe gât toți acești „artiști de crescătorie”, nu este altceva decât complicele acestui plan. Până la urmă, trăim în paradigma în care candidații la PMB își fac campanie cu mici și lăutari, de ce ar o problemă să intre în scenă și un comediant? Niciuna, în afară de suspiciunea care planează asupra Global Records, cum că a reușit să acapareze piața românească de show cu voia și în beneficiul factorului extern.