34 C
București
sâmbătă, iulie 13, 2024
34 C
București
sâmbătă, iulie 13, 2024

Gold FM 96,9

spot_img
AcasăAlte ŞtiriInstagram permite rularea în feed a conținuturilor care sexualizează copiii, încurajând astfel...

Instagram permite rularea în feed a conținuturilor care sexualizează copiii, încurajând astfel pedofilii de pe platformă

-

DISTRIBUIE:

În iunie, am remarcat că Instagram-ul a fost prins facilitând o rețea masivă de pedofili, prin care serviciul ar promova conținutul pedo-centric altor pedofili folosind emoji-uri codificate, cum ar fi o felie de pizza cu brânză.


Potrivit Wall Street Journal, Instagramul a permis pedofililor să caute conținut cu hashtag-uri explicite, cum ar fi #pedowhore și #preteensex, care au fost apoi folosite pentru a le conecta la conturile care fac publicitate materialelor de pornografie infantilă la vânzare de la utilizatorii care au nume cum ar fi „little slut for you”. Potrivit Centrului Național pentru Copii Dispăruți și Exploatați, Meta a reprezentat mai mult de 85% dintre rapoartele privind pornografia infantilă.

Printre companiile ale căror reclame au apărut lângă conținut necorespunzător se numără: Disney, Walmart, Match.com, HIms și chiar Wall Street Journal.

Și totuși, niciun exod în masă al agenților de publicitate…

Lucrurile nu se opresc aici…

Potrivit unui nou raport al publicației Wall Street Journal, rubrica de „reels” de pe Instagram – care arată utilizatorilor clipuri video scurte cu lucruri pe care algoritmul companiei crede că utilizatorii le-ar găsi de interes – a prezentat clipuri cu copii în ipostaze sexualizate adulților care urmăresc influenceri pre-adolescenți, gimnaste, majorete și alte categorii de care sunt atrași prădătorii de copii.

Journal a înființat mai multe conturi de test după ce a observat că printre miile de urmăritori ai unor astfel de conturi ale tinerilor se regăsesc adesea un număr mare de bărbați adulți, și că multe dintre conturile care îi urmăresc pe acești copii au demonstrat, de asemenea, interes pentru conținutul sexual legat atât de copii, cât și de adulți. Journal a testat, de asemenea, ceea ce algoritmul ar recomanda după ce conturile lor de test au dat follow și unora dintre acești utilizatori; s-a ajuns la recomandarea unui conținut și mai șocant, intercalat cu reclame.

Într-un flux de videoclipuri recomandate de Instagram, o reclamă pentru aplicația de dating Bumble a apărut între un videoclip cu cineva care mângâia fața unei păpuși de latex de dimensiuni mari și un videoclip cu o fată tânără cu fața blurată care își ridica tricoul pentru a-și expune bustul. Într-o altă reclamă, Pizza Hut expunea un videoclip cu un bărbat întins pe un pat cu brațul în jurul unei fete de 10 ani, după cum prezintă descrierea.

Un experiment separat realizat de Centrul Canadian pentru Protecția Copilului a avut rezultate similare după efectuarea unor teste similare.

Meta s-a apărat, spunând publicației că testele lor au fost „fabricate” și nu reprezintă ceea ce văd miliarde de utilizatori. Acestea fiind spuse, cei de la Meta au refuzat să comenteze de ce algoritmii lor „au compilat fluxuri de videoclipuri separate care arată copii, sex și reclame,” cu toate acestea, compania a spus că a introdus instrumente de publicitate în octombrie pentru a obține un control mai mare asupra locului în care apar reclamele lor (deci este vina lor din octombrie?) și că Instagram „fie elimină, fie reduce proeminența a 4 milioane de videoclipuri suspectate de încălcarea standardelor sale în fiecare lună.”

Journal a contactat mai mulți agenți de publicitate ale căror reclame au apărut lângă videoclipuri necorespunzătoare, iar mai mulți dintre ei au spus că au ‘investigat’ și ar plăti pentru audituri de siguranță a mărcii de la o firmă din afară.

Robbie McKay, un purtător de cuvânt al Bumble, a declarat că „nu va face niciodată publicitate intenționată pentru conținut inadecvat” și că firma lor își suspendă reclamele pe platformele Meta.

Charlie Cain, vicepreședinte Disney pentru managementul mărcii, a declarat că a sa companie a stabilit limite stricte cu privire la conținutul social media acceptabil pentru publicitate și a făcut presiuni asupra Meta și asupra altor platforme pentru a îmbunătăți caracteristicile de siguranță ale brand-ului. O purtătoare de cuvânt a companiei a declarat că, din moment ce Journal și-a prezentat constatările la Disney, compania a abordat problema la „cele mai înalte niveluri de la Meta.”

Walmart a refuzat să comenteze, iar Pizza Hut nu a răspuns cererii de comentarii.

Hims a spus că va solicita Meta să prevină o astfel de plasare de anunțuri și a spus că Meta se angajează să lucreze la problemă.

Rubrica de ‘reels’ a Meta a fost concepută pentru a concura cu TikTok, o platformă de partajare video deținută de ByteDance din Beijing, care oferă, de asemenea, un flux non-stop de videoclipuri postate de alții, care sunt monetizate prin introducerea de anunțuri printre ele.

Potrivit raportului, experții în sistemele de recomandare conform algoritmului au declarat că testul WSJ a arătat că în timp ce gimnastele ar putea apărea lângă un conținut inofensiv, urmărirea comportamentală de la Meta a observat că unii utilizatori Instagram care urmăresc fete pre-adolescente doresc, de asemenea, să vadă videoclipuri care sexualizează copiii.

Actualii și foștii angajați ai Meta au declarat în interviuri că tendința algoritmilor Instagram de a agrega conținutul de sexualizare a copiilor de pe întreaga platformă a fost cunoscută intern ca fiind o problemă. Odată ce Instagram găsește un utilizator care este interesat de un anumit subiect, au spus ei, sistemele sale de recomandare sunt concepute în așa fel încât să-i ofere acelui utilizator mai mult conținut legat de subiectul preferat de acesta.

A împiedica sistemul să împingă conținut nociv utilizatorilor interesați de acesta, au spus ei, necesită modificări semnificative ale algoritmilor de recomandare care afectează și utilizatorii normali. Documentele companiei revizuite de WSJ arată că personalului de securitate al companiei îi este în mare măsură interzis să facă schimbări în platformă care ar putea reduce utilizatorii activi zilnic cu orice sumă măsurabilă.

Și, în ciuda faptului că atât WSJ, cât și Centrul Canadian pentru Protecția Copilului au informat Meta în august despre constatările lor, „platforma a continuat să prezinte o serie de videoclipuri cu copii mici, conținut pentru adulți și promoții pentru materiale sexuale pentru copii găzduite în altă parte.”

Deci, mai mult „catering” pentru pedofili. Și agenților de publicitate nu pare să le pese.

sursă: zerohedge.com

traducere și adaptare: Oana-Medeea Groza

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

spot_img

ULTIMELE ŞTIRI

Novak Djokovic: “Înainte de a fi sportiv sunt creștin ortodox”

Pentru longevivul, titratul și experimentatul tenismen Novak Djokovic, viața lui personală, familială și sportivă reprezintă și o mărturisire de credință. Chiar dacă uneori manifestă...

Bogdan Comaroni despre conspirația sâmburelui care tratează cancerul, dar pe care...

Autor: Oana-Medeea Groza În emisiunea „Dincolo de propagandă”, moderată de Andrei Gușă la Radio Gold FM, jurnalistul Bogdan Comaroni a demascat industria alimentară și Big...

Serialul ”Ficțiunea mea despre adevărul lor.” Maeștrii sinuciderilor au lucrat și...

Autor: Silviu Radu Când am început să-mi scriu cărțile, m-am gândit intens la o modalitate de a-mi descrie munca printr-o frază scurtă și puternică. Așa...

Pactul Trump – Putin. România, predată Franței!

Cum se va încheia conflictul din Ucraina, asta vrea să știe toată lumea, mai ales că Donald Trump s-a lăudat, deja, că va pune...

Urmăreşte-ne

23,188FaniÎmi place
4,892CititoriConectați-vă
67,100CititoriConectați-vă

Din categorie

spot_img