8.3 C
București
luni, decembrie 1, 2025
8.3 C
București
luni, decembrie 1, 2025

Gold FM 96,9

spot_img
AcasăAlte ŞtiriKaufland o ia pe urmele IKEA, dar într-o manieră mai perfidă!
Data publicării: mai 29, 2023 12:30

Kaufland o ia pe urmele IKEA, dar într-o manieră mai perfidă!

Data publicării: mai 29, 2023 12:30

DISTRIBUIE:

Ieri a fost IKEA, azi e Kaufland. Mâine? Kaufland adoptă o strategie similară celei aplicate de gigantul suedez IKEA, speculând miza incluziunii și a diversității și angajând în magazinele sale persoane care fac parte din categoriile minoritare ale societății.

Kaufland promovează ideea diversității ca un „factor de succes al companiei”. Ei susțin că „diferențele sunt un prilej de învățare și de descoperire a noi perspective” și au demarat o campanie dedicată Lunii Diversității. Printre altele, campania pornită de ei include introducerea în magazine a unor „cărucioare ale diversității”, colorate în 4 nuanțe distincte, fiecare având o semnificație aparte:

Roz – susține egalitatea de gen la toate nivelurile;

Mov – susține incluziunea persoanelor cu dizabilități;

Albastru – susține acceptarea și respectarea diferențelor culturale;

Galben – susține cu mândrie diversitatea de vârste.

Începând cu mijlocul lunii mai, magazinul Kaufland de pe strada Barbu Văcărescu din București a introdus aceste cărucioare, îndemnând astfel cetățenii să „facă parte din schimbarea pozitivă spre o lume în care acceptarea și toleranța sunt fundamentale”.

Brusc, Kaufland se autodefinește prin prisma a doar doi termeni: „diversitate și complexitate”, făcând abstracție totală de orice alt factor care ar determina calitatea unei companii din domeniul retail. Spre exemplu, principala caracteristică a unui asemenea lanț de magazine ar trebui să fie orientarea către nevoile clienților, or cel mai probabil majoritatea clienților care frecventează acest magazin nu au nevoie de cărucioare colorate, ci de produse accesibile, calitative, cu un preț rezonabil etc. Piața de retail din România dovedește încă o dată că e total ruptă de nevoile și dorințele reale ale romanilor.

În plan secund, pe lângă campania care promovează diversitatea și incluziunea, cei de la Kaufland caută să facă angajări, pe site-ul lor formulând de câteva ori invitații către public, chemând oamenii să se alăture echipei lor: „ În echipa Kaufland oricine își poate găsi locul, așa că nu mai sta pe gânduri și aplică pentru un loc de muncă alături de noi!”, „Dacă ești diferit, hai alături de noi și vei vedea că ai abilități unice pe care nu le-ai descoperit încă!”. Omit, însă, să arate că pentru anumite categorii sociale primesc și o serie de avantaje considerabile în momentul angajării, cum ar fi scutirea de plata unor taxe sau diverse sporuri din partea statului român.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ULTIMELE ŞTIRI

Lavinia Betea despre cum se hrăneau românii în comunism!

Perioada comunistă a lăsat urme profunde în felul în care românii se raportează la hrană: de la uniformizarea forțată a alimentației și strategiile de...

Mesajul vicepreședintelui AUR Andrei Gușă, de Ziua Națională a României: Avem...

Mesajul vicepreședintelui AUR Andrei Gușă, de Ziua Națională a României: Avem obligația să ducem mai departe credința românească, dragostea pentru țară și să luptăm...

CryptoData, de la spălătorie auto într-o hală dezafectată la minat bitcoin...

Povestea CryptoDATA începe neașteptat: într-o hală a producătorului buzoian de geamuri Gerom SA, aflată în insolvență. În 2012, Jet Wash MBG SRL, deținută în...

THE TIMES: Culisele luptei pentru putere din Ucraina în urma dezvăluirii...

După ce și-a pierdut cel mai de încredere consilier într-un scandal de corupție și în contextul întrebărilor tot mai numeroase cu privire la strategia...

Urmăreşte-ne

23,188FaniÎmi place
4,892CititoriConectați-vă
67,100CititoriConectați-vă

Din categorie

spot_img