Autor: Iosefina Pascal
Sper că titlul apocaliptic v-a suscitat suficient interes încât să citiți această anchetă despre ce va vota Parlamentul European astăzi și mâine.
Parlamentul European va vota Rezoluția privind modificarea Strategiei Farmaceutice a Uniunii Europene, iar din această amplă modificare amintim câteva lucruri extrem de grave care se vor permanentiza și care confirmă încă o dată faptul că adoptarea terapiei genetice, celulare si pe baza de ARNtm, a vaccinurilor de tip ARN mesager, precum și introducerea nanotehnologiei în terapia medicală, s-au permanentizat insidios prin intermediul pandemiei.
Pe lângă aceste lucruri, în completare la ancheta mea cu privire la motivul real al vizitei comisarului european Thierry Breton în România, și anume adoptarea certificatului verde pentru ca la nivelul UE să fie adoptat în 2022 “portofelul digital”, sau “cartea de identitate digitala europeană”, din această anchetă veti afla că pe 25 noiembrie va fi votată Rezoluția prin care fiecare lucrător dintr-un stat membru al UE va fi obligat să aibă un cod numeric personal (European Social Security Number – ESSN), devenind, astfel, “Statele Unite ale Europei”. Prin această implementare a codului numeric personal european (ESSN) se dorește, după cum veți citi, monitorizarea tuturor lucrătorilor europeni la locul de muncă în timp real, inclusiv a celor cu profesii liberale, jurnaliști scriitori consilieri avocați etc.
Acest lucru nu a putut fi implementat nici măcar la nivelul corporațiilor, tocmai din cauza limitărilor GDPR, dar, Uniunea Europeana, folosindu-se de implementarea cărții de identitate digitală europeană, dorește să facă posibilă intruziunea fără precedent în viața privată și profesională a tuturor cetățenilor europeni.
În Strategia Farmaceutică Europeană vedem si o doză uriașă de ipocrizie criminală, iar aici mă refer la articolele din rezoluție care vorbesc despre transparentizarea contractelor dintre Comisia Europeană, statele membre și companiile farmaceutice, lucru pe care nu l-am vazut in raport cu firmele producătoare de vaccinuri impotriva COVID-19, acestea fiind secretizate timp de cel putin 10 ani de la semnarea acestora.
Mai mult decât atât, vedem cum tot în același ton ipocrit, Uniunea Europeană vorbește despre “dreptul la demnitate și integritate fizică” al cetățenilor europeni în raport cu administrarea de medicamente și terapii medicale, transparentizarea reacțiilor adverse produse de aceste medicamente, lucru care, din nou, nu s-a întâmplat în raport cu vaccinurile împotriva COVID-19.
Un alt aspect foarte grav este prezentarea conceptului de “One health”, adică ideea de a avea o singură politică publică europeană în domeniul sănătății și prezentarea proiectului “Un miliard de genomuri”, adică un miliard de probe ADN colectate de la cetățenii europeni. Probe care, împreună, constituie uriașă bancă genetică a UE (proiectul ‘1+ billion Genomes’).
Tot în acest sens aflăm că UE dorește eliminarea din prevederile GDPR a limitării accesului la datele medicale ale cetățenilor europeni în scopul cercetării și dezvoltării de noi terapii medicale. Cu alte cuvinte, datele dumneavoastră medicale vor fi folosite ca într-un fel de studiu clinic pentru a dezvolta medicamente.
În concluzie, drepturile noastre, sănătatea și viețile noastre vor fi supuse la vot si “reglementate” astăzi și mâine în Parlamentul European iar cetățenii României nu știu ce îi așteaptă cu adevărat.

Mai jos puteți citi articolele din rezoluțiile menționate în articol
Extras din Rezolutia privind modificarea Strategiei Farmaceutice Europene – vot 24 noiembrie:
Permanentizarea terapiilor genetice si folosirea datelor medicale personale pentru interesele Pharma:
“ V. întrucât proiectele inovatoare de cercetare și dezvoltare, cum ar fi VACCELERATE, și-au dovedit valoarea în timpul pandemiei și ar trebui făcute durabile pe termen lung;
X. întrucât terapiile genetice și celulare, medicina personalizată, nanotehnologia, vaccinurile de ultimă generație, e-sănătatea și inițiativa „1+ milion de genomi” pot aduce beneficii în ceea ce privește prevenirea, diagnosticarea și tratamentul tuturor bolilor și îngrijirea pentru pacienții afectați, cu condiția ca aceștia să fie eficienți, siguri, accesibile și accesibili tuturor pacienților care au nevoie de ei;
Y. întrucât, în spiritul abordării „One Health”, strategia farmaceutică acoperă întregul ciclu de viață al medicamentelor și dispozitivelor medicale, inclusiv colectarea și producția de materie primă, cercetare, testare, producție, autorizare, pre- și post-; comercializarea farmacovigilenței, consumului și eliminarea și contribuie la îndeplinirea obiectivelor Pactului ecologic european, Planul Europei de combatere a cancerului, transformarea digitală, economia circulară și strategia industrială și neutralitatea climatică;
97. subliniază faptul că terapiile genetice și celulare, medicina personalizată, terapia cu radionuclizi, nanotehnologia, vaccinurile de ultimă generație, inclusiv derivații de ARNtm, e-sănătatea și inițiativa „1+ milion de genomi” pot aduce beneficii enorme în ceea ce privește prevenirea; diagnosticarea, tratarea și post-tratarea tuturor bolilor dacă își dovedesc valoarea adăugată față de tehnologiile de sănătate existente; subliniază potențialul de transformare al acestor terapii și tehnologii noi pentru pacienți, precum și pentru societăți în general, de exemplu, permițând trecerea de la gestionarea și îngrijirea cronică la un tratament unic, contribuind astfel la reducerea costurilor pentru sistemele de sănătate și la consolidarea eficacității acestora; durabilitate și reziliență; îndeamnă Comisia să promoveze suficientă expertiză, să dezvolte cadre de reglementare adecvate, să orienteze noi modele de afaceri, să asigure în mod constant standarde ridicate pentru produse sigure și să desfășoare campanii de informare pentru a crește gradul de conștientizare și a asigura adoptarea acestor inovații; îndeamnă Comisia să propună resurse adecvate pentru ca EMA să atingă aceste obiective în mod eficient;
102. subliniază că adoptarea de tratamente noi și inovatoare, precum și livrarea cu succes a acestora către pacienți, depind de cunoștințele, pregătirea și baza tehnică de care dispune personalul medical; invită Comisia și statele membre să coopereze în continuare între ele prin împărtășirea cunoștințelor și a celor mai bune practici cu privire la medicamentele și tratamentele inovatoare emergente, pentru a-și pregăti mai bine profesioniștii medicali;
103. invită Comisia să pună în aplicare pe deplin Regulamentul privind studiile clinice[19] pentru a facilita lansarea de studii clinice mari, efectuate într-un mod armonizat și coordonat la nivelul UE; subliniază că asociațiile de pacienți ar trebui să fie mai implicate în definirea strategiilor de cercetare pentru studiile clinice publice și private, pentru a se asigura că acestea răspund nevoilor nesatisfăcute ale pacienților europeni; salută revizuirea legislației farmaceutice pentru a reduce birocrația și pentru a o adapta la produsele de ultimă oră, progresele științifice și transformarea tehnologică;
64. subliniază necesitatea dezvoltării rețelelor europene de date federate care să contribuie la cercetarea, dezvoltarea și furnizarea optimă de asistență medicală; subliniază importanța schimbului de date și a accesibilității datelor în implementarea întregului potențial al inteligenței artificiale în domeniul asistenței medicale, punând în aplicare cerințe etice solide și stabilind reguli clare de răspundere; refuză comercializarea acestor date și ia act de necesitatea urgentă de a acționa împotriva vânzării acestor date către, printre altele, industria farmaceutică, furnizorii de asigurări de sănătate, companiile de tehnologie și angajatorii;
138. subliniază necesitatea de a promova utilizarea datelor de sănătate în deplină conformitate cu GDPR; consideră, de asemenea, că este de cea mai mare importanță să se permită și să se promoveze încrederea și inovarea în materie de date în sănătatea digitală, ceea ce va fi posibil prin educație și consolidarea capacităților autorităților de reglementare, industriei și pacienților;
162. își reiterează angajamentul de a continua să colaboreze cu Comisia și cu Organizația Mondială a Sănătății pentru a standardiza cadrele de reglementare sigure, eficiente și durabile pentru medicamente și pentru a îmbunătăți accesul la medicamente și accesibilitatea acestora la nivel global;
62. reamintește rolul esențial pe care îl pot juca noile tehnologii, digitalizarea și inteligența artificială pentru a permite cercetătorilor din laboratoarele europene să lucreze în rețea și să își împărtășească obiectivele și rezultatele, respectând în același timp pe deplin Cadrul european de protecție a datelor; invită Comisia să sprijine măsurile care favorizează știința deschisă pentru a accelera schimbul de date și de rezultate ale cercetării în cadrul comunității științifice din Europa și din afara ei; “

Dovezile ipocriziei:
“27. subliniază că cercetarea, producția și utilizarea medicamentelor ar trebui să respecte principiile etice care garantează dreptul la viață, demnitatea și integritatea persoanei;
41. solicită transparență maximă în utilizarea finanțării publice pentru cercetare și dezvoltare și accesul public facil la informații privind condițiile de brevetare/licență, rezultatele studiilor clinice și contribuțiile publice/private;
61. subliniază importanța noilor contracte de achiziții publice comune ale UE de către Comisie și statele membre, în special pentru, dar fără a se limita la, medicamentele de urgență și nevoile terapeutice nesatisfăcute, pentru a le îmbunătăți accesibilitatea și accesul la acestea la nivelul UE; solicită explorarea unor astfel de practici în domenii precum bolile rare și cancerul prin repere, obiective și angajamente clar conturate de către toate părțile implicate; subliniază necesitatea de a asigura un nivel ridicat de transparență în aceste inițiative și de a aplica lecțiile învățate din achizițiile comune de produse COVID-19; subliniază că achizițiile comune nu trebuie să riscă să aibă un impact negativ asupra fluxurilor de aprovizionare prin creșterea riscului de penurie în UE;
62. subliniază că achizițiile comune ar trebui să se bazeze pe responsabilități comune și pe o abordare echitabilă, cu drepturi și obligații pentru toate părțile implicate; subliniază că ar trebui luate și respectate angajamente clare, producătorii atingând nivelurile de producție convenite, iar autoritățile achiziționând volumele rezervate convenite;”

Extras din Rezolutia privind adoptarea Codului Numeric Personal European – ESSN (European Social Security Number) – vot 25 noiembrie:
“ 4. ia act de propunerea Comisiei privind stabilirea unui cadru pentru o identitate digitală europeană; invită Comisia să informeze Parlamentul cu privire la implementarea e-ID; consideră că inițiativa ESSP, care este destinată să fie ancorată în cadrul e-ID, ar trebui să fie obligatorie pentru toate statele membre;
9. invită Comisia, în strânsă cooperare cu ELA și după o evaluare adecvată, să prezinte o propunere legislativă pentru un ESSP cu scopul de a furniza autorităților naționale, cum ar fi inspectoratele de muncă și de securitate socială și partenerii sociali, locul în care desfășoară sau sunt implicați în inspecțiile de muncă și de securitate socială, cu un instrument în timp real pentru aplicarea eficientă a legislației naționale și a UE; consideră că ESSP ar trebui să permită verificarea în timp real a locului de muncă, a locului de muncă, a relației de muncă și a identității lucrătorilor, precum și a prestațiilor, dispozițiilor și certificatelor standardizate de securitate socială, astfel cum se prevede în Regulamentul (CE) nr. 883/2004;
10. consideră că ESSP trebuie să acopere toți cetățenii și lucrătorii mobili din UE, inclusiv pe cei care desfășoară activități independente, precum și pe toți resortisanții mobili din țări terțe care sunt reglementați de normele UE privind mobilitatea intra-UE; “