1 C
București
sâmbătă, ianuarie 25, 2025
1 C
București
sâmbătă, ianuarie 25, 2025

Gold FM 96,9

spot_img
AcasăAlte ŞtiriRevolta Bud Light: Patrioții supărați resping îndoctrinarea „woke”!
Data publicării: mai 10, 2023 13:00

Revolta Bud Light: Patrioții supărați resping îndoctrinarea „woke”!

Data publicării: mai 10, 2023 13:00

DISTRIBUIE:

Autor: Mike Whitney

„Budweiser nu este doar compania care ne-a produs berea. Este compania care a pretins că împărtășește valorile noastre. Acum putem vedea că totul a fost o vrăjeală”

De ce sunt oamenii atât de supărați pe anunțul Bud Light?
Pentru că sunt bigoți cu mintea îngustă care urăsc persoanele transgender? Nici pe departe! De fapt, majoritatea bărbaților nu petrec prea mult timp gândindu-se la transgenderi. Dar pur și simplu nu se simt confortabil cu ceea ce se întâmplă.

Motivul pentru care oamenii sunt furioși este că se simt trădați de compania care le produce berea. Ei simt că firma râde de ei și îi tratează cu dispreț. Oamenilor nu le place să fie batjocoriți. Îi înnebunește. De aceea, Kid Rock a folosit dozele Bud Light pe post de țintă și a tras în ele cu mitraliera sa AR-15. Era supărat pe Budweiser.

Corporații precum Anheuser-Busch cheltuiesc o mulțime de bani încercând să-și dea seama „cine le cumpără berea” și adevărul este că ei știu deja cine sunt clienții lor: patrioții, cu „guler albastru”, care lucrează 40 de ore pe săptămână, cărora le place sportul sau vânătoarea și care merg la biserică duminica. Acesta este grupul de oameni care cumpără Bud Light, motiv pentru care compania își pregătește de obicei reclamele pentru acest grup.

Deci, de ce s-ar asocia cu un TikToker transgender cu care oamenii muncitori nu numai că nu se identifică, dar care îi face mai puțin dornici să cumpere berea?

O parte din răspuns este că ei pur și simplu nu au niciun respect pentru oamenii care cumpără produsul lor. Acest lucru este destul de comun în rândul elitelor corporative. Odată ce îndepărtezi masca falsă a relațiilor publice, vezi că acești directori de proporții nu sunt diferiți de elitele de pretutindeni care cred că noi ceilalți suntem „deplorabili” sau „trântori” (cum a spus Mitt Romney), acesta este adevărul.

În acest caz, ei au decis să folosească o celebritate transgender despre care știau că va face furori. Știau că parteneriatul cu Dylan Mulvaney, îi va ofensa pe clienți și că le va afecta vânzările, dar oricum au făcut-o, pentru că ei cred că sunt mai deștepți decât noi și pentru că vor să-și promoveze agenda „woke”. Acum ei vor ca noi să credem că a fost „o mare greșeală”

Dar îți poți da seama ușor că nu a fost o greșeală, deoarece – la două săptămâni după ce Mulvaney a apărut pe social media – Budweiser a lansat o campanie publicitară care a lansat tot felul de imagini patriotice care au fost în mod clar destinate foștilor clienți. Cu alte cuvinte, s-au speriat și au trecut în „modul de control al daunelor”. Noua reclama este la fel de manipulativă emotional și se adresează milioanelor de bărbați pe care i-au pălmuit pentru a-și putea băga la înaintare agenda woke. Toate acestea demonstrează că Budweiser ȘTIE care-i sunt clienții și care sunt valorile lor. Cei de la Budweiser știau ce făceau atunci când s-au asociat cu Mulvaney, dar au decis să-l folosească oricum, deoarece obiectivul lor principal era mai important pentru ei și nu au mai ținut cont că își înjunghie clienții cei mai loiali.

Criticii de stânga spun că reacția feroce la anunțurile lui Mulvaney dovedește că conservatorii sunt bigoți transfobici. Dar acest lucru nu este adevărat deloc. Dacă Budweiser ar fi fost serios în promovarea empatiei și a înțelegerii pentru cei care fac trafic de persoane, Mulvaney ar fi dat o declarație spunând că „împărțirea unei beri cu prietenii poate ajuta la construirea încrederii și la întărirea toleranței pentru oamenii care sunt diferiți de noi.” Și, nu ne învață mereu acești oameni despre a fi responsabili din punct de vedere social?

Dar ei nu au făcut asta pentru că nu au vrut să construiască încredere și înțelegere. În schimb, ei l-au filmat pe Mulvaney cum se zvârcolea într-o cadă ca o adolescentă, care bea Bud Light, în timp ce sufla bule spre cameraman. Scopul acestui exercițiu nu a fost acela de a construi empatie în rândul telespectatorilor, ci de a ridiculiza oamenii care le cumpără berea, forțându-i să privească cum unul se prostește într-o cadă. Acesta a fost obiectivul clar: Să ofenseze clienții fideli Bud Light în măsura în care nu vor mai cumpăra niciodată berea lor.

Ron DeSantis a spus că „nu va contribui la promovarea curentelor woke și nici nu se va alătura încercării de a schimba America și cultura ei”. Acesta este obiectivul real: „Să ne schimbăm țara, să schimbăm politica noastră și să schimbăm cultura.”

Totul face parte din același fenomen care cuprinde mass-media, politica, educația și chiar sănătatea publică. Toate acestea vizează subminarea instituțiilor tradiționale, a valorilor, a credințelor religioase, a statului de drept și, desigur, a patriotismului. Toate acestea trebuie să fie măturate pentru ca noua ordine mondială să poată fi ridicată pe ruinele Republicii Constituționale. Acesta este planul principal și mulți oameni au înțeles deja acest lucru. Nu ar trebui să surprindă pe nimeni că actualul CEO din spatele fiasco-ului Mulvaney este un „fost agent de spionaj CIA”. Iată un scurt rezumat din The Daily Wire:

CEO-ul Anheuser-Busch, a cărui încercare de a potoli reacția față de dezastrul Bud Light, Dylan Mulvaney, a fost un fiasco, ca o bere lăsată afară în soare, a fost un agent de spionaj CIA înainte de a se îndrepta spre fabricarea berii.

Brendan Whitworth a lucrat anterior ca ofițer în centrul de combatere a terorismului al CIA, unde a recrutat și a manipulat informatori intel înainte de a deveni un șef în sectorul privat, potrivit Consiliului Oficial… Whitworth a devenit ofițer în centrul de combatere a terorismului al CIA din 2001-2006, El „s-a specializat în recrutarea și manipularea surselor umane cu acces la informații vitale care au prevenit și au stopat amenințările teroriste”, potrivit profilului său de LinkedIn.

Surprinși? Nu ar trebui să fiți.

Chiar credeți că toate aceste evenimente nebune și fără precedent din ultimii ani sunt doar incidente aleatorii care apar spontan într-o perioadă de mare schimbare socială? Sau credeți că trăim o operațiune orchestrată pe ascuns condusă de agenți ai statului care acționează în numele elitelor? Dezastrul Dylan Mulvaney se potrivește perfect cu această operațiune de destabilizare care are ca scop generarea cât mai multor anarhii.

Obiectivul operațiunii este de a perturba complet toate relațiile și interacțiunile sociale, de a cultiva sentimente de incertitudine, polarizare și teroare, de a găsi un grup care poate fi țapul ispășitor pentru colapsul larg al societății și, apoi, să se prezinte ca cea mai bună alegere pentru restabilirea ordinii. Aceasta este calea către un guvern autoritar, așa cum elitele noastre de miliardari l-au pregătit pentru noi toți.

Revolta Bud Light este un punct critic în războiul în curs de desfășurare împotriva poporului american. Aceasta sugerează că rezistența este în creștere treptat și că oamenii se pregătesc să-și ia înapoi țara.

sursă: unz.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

spot_img

ULTIMELE ŞTIRI

Povestea rabinului Solomon Friedman, patronul site-urilor de video-porno, ce-a avut forța...

Se poate spune și că un rabin a luat ostatec tineretul unei părți din planetă și acum șantajează politicienii să producă legislație în favoarea...

Donald Trump interzice crearea unui „dolar digital” sub forma unei monede...

Președintele SUA a semnat un ordin executiv care interzice crearea unui „dolar digital” sub forma unei monede digitale a băncii centrale (CBDC). Decretul lui Trump...

DISCURSUL LAȘITĂȚII ȘI RAȚIUNEA VIOLENȚEI OBIECTIVE

Autor: Adrian Severin „Fără violență! Stați în case! Evitați vărsarea de sânge! Dacă, Doamne ferește, se gândesc unii să recurgă la violență, vor plăti din...

Doru Bușcu, analiza candidaților la prezidențiale: ”Curve n-avem, dar vă place...

Autor: Doru Bușcu N-avem candidați la președinție, dar organizăm cu rîvnă alegerile. Avem data, noul orar de desfășurare, noile reguli. Avem o tentativă de limitare...

Urmăreşte-ne

23,188FaniÎmi place
4,892CititoriConectați-vă
67,100CititoriConectați-vă

Din categorie

spot_img