Autor: Oana-Medeea Groza
Luna iunie a fost desemnată Pride Month. Toate companiile americane și europene s-au întrecut să aibă campanii pro-LGBTQ+ an de an. În emisiunea „Dincolo de propagandă”, moderată de Andrei Gușă la Radio Gold FM, profesorul de economie Petrișor Peiu a vorbit despre interesul ascuns din spatele falselor campanii pro-LGBTQ+ ale companiilor.
După ce au militat în ultimii ani pentru mediu, drepturi ale minorităților și incluziune, marile companii au început să-și dea arama pe față și să-și demonstreze interesul real: îmbogățirea și profitul. „Mi se pare o prostie că sunt implicate companiile în genul acesta de campanii de ordin social/filozofic. Interesul și scopul tuturor afacerilor din toată lumea este obținerea de profit. N-are nicio treabă afacerea cu LGBT. Cine susține astfel de lucruri riscă să devină o marcă nepopulară pentru majoritatea cetățenilor, care au opinii diferite”, a declarat Petrișor Peiu.
Emisiunea „Dincolo de propagandă”, moderată de Andrei Gușă, poate fi urmărită live în fiecare vineri începând cu ora 13 pe Facebook Radio Gold FM, dar și pe platforma goldtv.ro. Înregistrările integrale pot fi vizionate pe goldtv.ro, dar și pe pagina de Facebook a postului de radio, Radio Gold FM.











