5.4 C
București
marți, decembrie 2, 2025
5.4 C
București
marți, decembrie 2, 2025

Gold FM 96,9

spot_img
AcasăAlte ŞtiriVictoria's Secret renunță la feminismul "woke" si redevine "sexy" după scăderea vânzărilor
Data publicării: octombrie 21, 2023 14:57

Victoria’s Secret renunță la feminismul “woke” si redevine “sexy” după scăderea vânzărilor

Data publicării: octombrie 21, 2023 14:57

DISTRIBUIE:

Brandul de lenjerie Victoria’s Secret renunță la schimbarea de look feministă woke din ultimii ani, deoarece nu s-a tradus în succes în afaceri, scrie NewYorkPost

De când brandul a decis să se îndepărteze de imaginea sa „hiper-sexualizată” – așa cum a descris-o BusinessOfFashion.com într-un articol recent – ​​Victoria’s Secret a înregistrat o scădere semnificativă a veniturilor.

Ca atare, a căutat să se reînnoiască să readucă imaginea „sexy”, a menționat BusinessOfFashion într-un articol care a fost publicat, de asemenea, de partenerul editorial CNN.

Cathaleen Chen a raportat că eforturile mărcii de a promova incluziunea – care au inclus-o pe fotbalista profesionistă acvtivista LGBTQ Megan Rapinoe, precum și un bărbat care se identifică “femeie transgender”, portavoce ale mărcii și renuntarea la de celebrele sale supermodele „Angels” – au câștigat „recenzii favorabile  de  la criticii online [dar] nu s-au tradus niciodată în vânzări.”

Potrivit cifrelor, veniturile estimate ale mărcii de lenjerie intimă pentru 2023 sunt de 6,2 miliarde de dolari, cu 5% mai mici decât anul trecut, și chiar mai mici decât în ​​2020, când veniturile mărcii au fost de 7,5 miliarde de dolari. 

Scăderea vânzărilor Victoria’s Secret a urmat, de asemenea, deciziei companiei de a-și face consiliul de administrație în cea mai mare parte compus din femei. 

În 2021, activista LGBTQ Rapinoe a susținut că marca a trimis un mesaj „cu adevărat dăunător” înainte de schimbare, mesaj care a fost „patriarhal, sexist, arătând nu doar ce înseamnă să fii sexy, ci și ce încercau hainele să realizeze printr-o lentilă masculină și prin ceea ce și-au dorit bărbații.”

„Și a fost foarte mult promovat către femeile mai tinere”, a adăugat la acea vreme vedeta fotbalului feminin din SUA. 

Directorul executiv Martin Waters a recunoscut însă că inițiativele de incluziune nu au fost profitabile pentru companie, declarând: „În ciuda eforturilor tuturor celor mai bune eforturi, nu a fost suficient pentru a duce la profit.”

Președintele mărcii Victoria’s Secret și Pink, Greg Unis, a rezumat această nouă direcție pentru companie, spunându-le investitorilor: „Sexy poate fi incluziv”. El a explicat că „Sexy poate sărbători experiențele diverse ale clienților noștri și pe asta ne concentrăm.”

Potrivit BusinessOfFashion, noul obiectiv al companiei este de a „îmbunătăți profitabilitatea și de a recupera vânzări anuale de peste 7 miliarde de dolari”. Pentru a îndeplini acest obiectiv, marca intenționează să lanseze îmbrăcăminte activă și costume de baie, să-și actualizeze magazinele existente și să deschidă 400 de noi în afara Statelor Unite. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ULTIMELE ŞTIRI

HOTNEWS publică un sondaj ATLASINTEL care generează nou conflict între Ciucu...

Daniel Băluță, candidatul PSD la alegerile din 7 decembrie 2025, și candidata independentă susținută de AUR, Anca Alexandrescu, conduc în intențiile de vot ale...

Liviu Alexa: Am prevǎzut acum 14 zile moartea lui Guțanu, martor-cheie...

Autor: Liviu Alexa Ce scriam eu acum 14 zile? Ei bine, Guțanu a murit. Cu totul “întâmplǎtor”. Pe 17 noiembrie, adica acum 14 zile, scriam asta: Ei...

Lavinia Betea despre cum se hrăneau românii în comunism!

Perioada comunistă a lăsat urme profunde în felul în care românii se raportează la hrană: de la uniformizarea forțată a alimentației și strategiile de...

Mesajul vicepreședintelui AUR Andrei Gușă, de Ziua Națională a României: Avem...

Mesajul vicepreședintelui AUR Andrei Gușă, de Ziua Națională a României: Avem obligația să ducem mai departe credința românească, dragostea pentru țară și să luptăm...

Urmăreşte-ne

23,188FaniÎmi place
4,892CititoriConectați-vă
67,100CititoriConectați-vă

Din categorie

spot_img