Autor: Andrei Gușă
Organizația Mondială a Sănătății vrea să facă un parteneriat, așa-zis „de durată”, cu autoritățile globale pentru sănătate, dar și cu giganții din Silicon Valley, pentru că ei zic că e păcat faptul că această cooperare la toate nivelurile nu mai este la fel de funcțională ca pe timpul Covid-19, când practic toată populația lumii a fost forțată sau i s-a indus ideea să achiziționeze anumite vaccinuri, anumite tratamente, produse și distribuite de câțiva giganți: Pfizer, Moderna și așa mai departe. Asta înseamnă, în traducere liberă, că ei vor să colaboreze atât cu autoritățile care promovează anumite medicamente globale, cât și cu social media pentru a urmări comportamentele oamenilor și problemele oamenilor și apoi pentru a induce, atât la nivel funcțional, cât și la nivel de percepție, pe social media, să inoculeze oamenilor ideea că au nevoie de anumite medicamente, produse, evident, de anumite entități-gigant, pe modelul vaccinului, pentru a se însănătoși.
Asta încalcă, practic, un principiu de bază al marketingului și anume că nu ai voie să faci apel la fricile oamenilor pentru a vinde un produs sau un serviciu, pentru că nu e etic și, sigur, pentru că așa e vorba de o concurență neloială. E cel mai simplu să vinzi atunci când faci apel la frică.
sursă: reclaimthenet.org
Vedeți conținutul integral în videoclipul atașat mai jos! ⬇️
@andreigusa_♬ sunet original – Andrei Gușă











