Dezastrele din România au 2 numitori comuni: corupția bazată pe încrengături politice și faptul ca legea nu se aplică. Cele 26 de primării care achiziționau GPL de la firma clandestină a lui Doldorea sunt complice la acest dezastru
Într-o intervenție la Realitatea Plus, în cadrul emisiunii „Lupta pentru România”, moderată de Nicoleta Cone, Andrei Gușă a devoalata rețeaua coruptă a primăriilor care achiziționau GPL de la firma clandestină deținută de familia Doldorea.
„Ce ar fi de remarcat din punctul meu de vedere este lipsa de empatie pe care o demonstrează încă o dată Klaus Iohannis, care era cumva mulțumit de sine că instituția pompierilor a funcționat bine, de parcă ar fi meritul său. L-am auzit și pe maestrul Cristoiu mai devreme, care spunea că s-ar putea ca ei să dorească să ascundă ceva prin chestiunea asta. Vom vedea pe viitor.
Între necazurile acestea care au năpădit România există doi numitori comuni, în viziunea mea: faptul că legea există, dar nu se aplică – pentru cei care cer legi în plus, și pe bună dreptate cer, în primul rând ar trebui să ne dorim să se aplice legea. Nu se aplică pentru că, pe de-o parte cineva are relații în justiție sau în mediul politic și e scăpat, iar pe de altă parte alții sunt scăpați ca să nu ciripească, pentru că încrengătura e mare.
Ca să facem un joc de cuvinte, e doldora în România de primari care ocupă postul ăsta doar ca să-și creeze relații sau ca să se îmbogățească pe ei înșiși. Aici avem și cazul Voluntari, mai cu seamă avem cazul acesta, iar faptul că sunt 26 de primării, atenție, care achiziționează GPL de la firma asta care nu are autorizație, ne arată că toți cei 26 de primari și membrii Consiliului Local sunt complici la crimele acestea din Crevedia”.
Andrei Gușă a dezvăluit o serie de informații pe surse care arată că depozitul din Crevedia avea o instalație electrică improvizată, adunase și amenzi, contractul era suspendat și avea un branșament ilegal. „Poate după ce le trece mâhnirea dezmint aceste acuzații și ne arată contractul”, a comentat Andrei Gușă. Se pare chiar că șoferii și cisternele nu aveau atestat ADR pentru transport de substanțe periculoase, autorizație pe care trebuie să o dea Ministerul Transporturilor, adică Sorin Grindeanu. Aici încrengătura este și mai mare, pentru că GPL-ul de la Crevedia venea ilegal de la Petrobrazi, adică de la rafinăria OMV Petrom. „Toți cei 26 de primari care cumpărau GPL de la firma asta fără niciun fel de autorizație și care avea obiect de activitate nu știu ce comerț cu amănuntul sunt complici la crimele astea. Să ne explice primăriile astea cum au luat cu licitație sau fără GPL de la o firmă fără atestate și fără autorizație”, a concluzionat Andrei Gușă.











