“Pentru a doua oară sunt moderator la un eveniment aşa cum nu a mai fost în România, dedicat oamenilor de vânzări şi antreprenorilor care iubesc progresul. A fost un show al comunicării relevante, memorabile şi convingătoare într-un singur minut, cu teorie şi practică, educaţie şi inspiraţie, networking şi bună dispoziţie.” aşa rezumă Mihai Morar singurul Campionat de Elevator Pitch din România, marca Arta de a NU vinde.

Pe 4 noiembrie, la cinema Băneasa, 24 de speakeri şi-au vândut afacerea, produsul sau serviciul având doar 60 de secunde la dispoziţie. Şi-au pus la bătaie tot arsenalul de tactici de vânzare şi persuasiune, jocuri de cuvinte, metafore şi idei neconvenţionale pentru a convinge juriul şi pe cei peste 300 de oamenii din public. Mixul dintre adrenalină, emoţie şi entuziasm s-a simţit şi din postura de spectator, dar a avut ecou mai ales pentru cei care au urcat la microfon. Şi nu doar o dată pentru că au fost 3 runde diferite, pline de provocări care să le testeze creativitatea, flexibilitatea şi spontaneitatea în comunicare.

Juriul a fost format din Andrei Dunuţă, fondator SPEAKINGS & Arta de a NU vinde, antrenor de Public speaking & Vânzări şi Robert Nicolae Feraru, marele câştigător al Campionatului Elevator Pitch din cadrul Conferinţei Naţionale “Noul Normal în Vânzări”, Partener la Kooperativa 2.0 şi Social Media Expert. Împreună cu publicul ei au au decis cine merge mai departe şi cine merită marele premiu.
“Ştiţi cum cunoaşteţi un om cel mai bine? Mergeţi cu el la all-inclusive.” Aşa şi-a început unul din discursuri Laura Pătru, PR &Communication Manager la Bacolux Hotels România, acum şi câştigătoarea Competiţiei “Business la microfon”. Ea a convins publicul că pentru a ieşi în faţă e nevoie doar de un strop de curaj, antrenament şi o doză de neconvenţional. Cu marele trofeu în braţe şi vocea plină de emoţie ne spune că “Antrenamentul cu Andrei Dunuţă a făcut diferenţa, iar pentru susţinerea oamenilor din public nu pot spune cât sunt de recunoscătoare!”.

Pentru ca experienţa să fie completă, la microfon au urcat şi cei doi traineri pregătiţi să dezvăluie algoritmul din spatele pitch-urilor care vând offline şi online. Andrei Dunuţă a vorbit despre greșelile și bunele practici ale unui pitch care convinge într-un minut, în timp ce Cristian China-Birta a vorbit despre prezenţa relevantă în social media, dar şi cum să îţi construieşti un brand care vinde.
Printre surprizele zilei s-au numărat oamenii din public care au acceptat provocarea Elevator Pitch. Cu microfonul în mână şi cronometrul în spate, aceştia au experimentat cum e să te adresezi unei săli cu 300 de oameni care îţi ascultă fiecare cuvânt. Lecția de viață a fost însă oferită chiar de 3 copii de aproximativ 10 ani, antrenați de Andrei Dunuță, care și-au transmis pasiunea în 60 de secunde. Ei au demonstrat că atunci când îți este cultivată încrederea în tine de mic și ți se oferă spațiul pentru a te desfășura în mod autentic, poți să umpli scena și să cucerești publicul fără emoții.
Seara s-a încheiat cu o serie lungă de îmbrăţişări, fotografii, networking şi zâmbete care nu se văd doar pe scenă, ci se observă pe faţa fiecărui participant. Cu un carneţel plin de idei, inspiraţie, educaţie şi contacte, participanţii ne-au transmis doar atât… “Ne vedem la următorul eveniment Arta de a NU vinde!”.

“Sunt recunoscător că am reuşit să pun pe harta anului 2022 două evenimente unice în România: singura conferinţa adresată oamenilor de vânzări şi singurul campionat de Elevator Pitch care îmbină public speakingul și vânzările. Deşi poate nu realizăm, noi suntem zi de zi vorbitori în public şi de fiecare dată când comunicam vindem o idee, un gând, o emoţie sau o dorinţă. Într-o lume în care replica cheie este <<Spune repede că mă grăbesc>>, să poţi să fii rapid, relevant, convingător şi memorabil este un adevărat câştig. Şi 24+ oamenii au demonstrat pe 4 noiembrie că se poate.”, ne transmite Andrei Dunuță.
Evenimentul “Business la microfon” a fost sprijinit de: partenerii media Radio Zu, Săptămâna financiară, Solid News, Online Business România, sponsorii Tazz, Avon, EduKiwiSchool, Kooperativa 2.0 şi Complice și partenerii Nutline România, Chio România, Kangen Water și Urban Events.
Despre organizator

Andrei Dunuță este fondator SPEAKINGS & Arta de a NU vinde, antrenor de Public Speaking & Vânzări, omul care și-a propus să schimbe vânzările în România şi România prin vânzări. Cu acest gând a dezvoltat brandul Arta de a NU vinde, care propune o nouă filosofie de a face vânzări prin workshopuri, bootcampuri, traininguri, cursuri, conferințe şi campionate dedicate oamenilor de vânzări care își doresc să treacă la următorul nivel.
Persoană de contact
Cristina Cojucar Toma
Managing Partner RV Events
0721659514











