Autor: Oana-Medeea Groza
Profesorul de economie Petrișor Peiu a comentat, în emisiunea „Dincolo de propagandă”, de la Radio Gold FM, raportul Politico ce demonstrează că tinerele generații se îndepărtează de valorile democratice.
În anii ’90, o largă majoritate a tinerilor de peste 20 de ani, absolvenți de studii superioare sau nu, își exprimau dorința clară de a-și deschide afaceri, de a deține propriul business și de a se dezvolta astfel. În prezent, majoritatea tinerilor intervievați par a fi interesați din ce în ce mai mult de locurile de muncă de la stat, fapt care indică o scădere semnificativă a apetitului antreprenorial în rândul tinerilor. Totodată, valorile dreptei, cum ar fi conservatorismul, familia, credințele religioase, se pierd treptat, mai ales pe fondul propagandei progresiste perfide. Se pierde inclusiv interesul pentru valorile liberale sau capitaliste.
În anii ’90, două mari seturi de valori au contribuit la reconstrucția României post-comuniste. Este vorba despre capitalism, adică piața liberă, și despre sentimentul național. Toate aceste valori sunt umbrite prin propaganda deșănțată transmisă pe toate mijloacele posibile prin intermediul ONG-urilor aservite intereselor globaliste. Astfel, toți adepții vechilor valori sunt etichetați și marginalizați. Acest trend în rândul tinerilor se va dilua în momentul în care aceștia se vor maturiza, vor avea chiar ei copii sau vor deține funcții importante și își vor da seama că pseudo-valorile progresiste nu reprezintă o cale demnă de urmat.
Emisiunea „Dincolo de propagandă”, moderată de Andrei Gușă, poate fi urmărită live în fiecare vineri începând cu ora 13 pe Facebook Radio Gold FM, dar și pe platforma goldtv.ro. Înregistrările integrale pot fi vizionate pe goldtv.ro, dar și pe pagina de Facebook a postului de radio, Radio Gold FM.











