Schema Nordis. Mașinăria de făcut bani a celui mai puternic clan politico-imobiliar
Hoteluri și ansambluri rezidențiale de lux în cele mai importante locații din România. Un proiect imobiliar grandios, care s-a promovat folosind simboluri naționale și apăsând pe cele mai sensibile butoane emoționale din societatea românească: Marea Neagră, munții noștri, o țară la standarde occidentale.
Nordis a răspândit aceste idei printr-o intensă campanie de marketing. A cumpărat reclame și emisiuni la TV, pagini întregi în reviste și în ziare, articole în presa online. În toate apăreau machetele unor viitoare construcții de lux și se vorbea despre marea privită prin pereți de sticlă sau despre munții admirați dintr-un jacuzzi încălzit, cu un pahar de șampanie în mână.
Sute de români s-au înghesuit să cumpere apartamente și, în schimbul unei reduceri de preț, majoritatea au acceptat să le plătească în avans, semnând doar o promisiune de vânzare.
Cât de mare este dimensiunea acestei afaceri și până unde se întind conexiunile politice puteți afla în investigația video de mai jos:
sursă: recorder.ro