Dylan Mulvaney, un bărbat care se identifică drept femeie, activist și influencer transgender din SUA, a câștigat recent premiul Femeia Anului de la o revistă britanică, scrie Newsweek.
„Dylan Mulvaney este femeia noastră a anului, susținută de @VirginAtlantic”, a scris miercuri revista Attitude într-o postare pe X, fostul Twitter. Mulvaney a răspuns postării, spunând: „Știu că comunitatea mea mă vede în acest fel și recunoaște calitatea mea de femeie, este tot ce am nevoie pentru a continua”.
În videoclipurile postate pe rețelele de socializare, Mulvaney poate fi văzută ținând un discurs după câștigarea premiului, în care a spus: „Sunt atât de onorat să fiu aici cu voi toți în seara asta, iar unii mă văd ca fiind femeia anului, unii mă văd ca pe o femeie de un an… deoarece am ieșit public ca femeie doar acum 560 de zile.”
„Unii oameni nu mă văd deloc ca pe o femeie, motiv pentru care primirea acestei onoare de la o publicație queer precum Attitude înseamnă mult mai mult pentru mine”, a spus Mulvaney. „Oricât m-aș strădui sau orice port, sau orice spun, sau ce operații fac, nu voi ajunge niciodată la o versiune acceptabilă a feminității după standardele acelor oameni care mă urăsc. Dar atâta timp cât am comunitatea queer și ea vede adevărul meu, voi fi bine.”
Mulvaney a făcut titluri la începutul acestui an, după ce a colaborat cu Bud Light pentru o cutie de bere care a prezentat seria lui de videoclipuri și tranziția la femeie. Parteneriatul a stârnit reacții larg răspândite, în principal din partea conservatorilor.
Răspunsul publicului a dus la un boicot pe scară largă a lui Bud Light și a companiei mamă, Anheuser-Busch.
Muzicianul Kid Rock a fost văzut împușcând cutii Bud Light cu o armă și înjurând compania de bere, în timp ce alții au cerut să cumpere băuturi alcoolice alternative.
La scurt timp după ce a început boicotul în aprilie, Bud Light a înregistrat o scădere a vânzărilor în următoarele câteva luni. În iulie, Anson Frericks, fostul președinte al operațiunilor pentru Anheuser-Busch, a prezis pentru Newsweek că vânzările Bud Light și Anheuser-Busch vor continua probabil să se înrăutățească.
„Cred că vor fi unele daune permanente la această marcă… Din păcate, cred că va fi un drum lung de parcurs pentru a recupera cota de piață pe care au pierdut-o”, a spus Frericks .