Brandul a căzut de pe locul său ca a noua cea mai populară bere anul trecut până pe locul 14
Odată cea mai vândută bere din SUA, Bud Light nu mai este pe lista celor mai populare 10 beri ale SUA, după ce s-a asociat cu activistul și influencerul transgender
Dylan Mulvaney.
Bud Light a scăzut de la cea de-a noua cea mai populară bere anul trecut la locul său actual, locul 14, potrivit unui nou sondaj YouGov. A căzut în spatele altor mărci precum Pabst Blue Ribbon, Miller Genuine Draft și Miller Lite. Primele cinci beri cele mai apreciate au fost Guinness, Heineken, Corona, Samuel Adams și Blue Moon.
Cu toate acestea, sondajele efectuate în trimestrul al doilea atât din 2022, cât și din 2023 au relevat că numărul celor cărora le „plăcea” berea Bud Light a rămas același, la 42%.

Anheuser-Busch, compania-mamă a lui Bud Light, a observat că vânzările scad pe fondul deciziei consumatorilor de a abandona marca după parteneriatul cu Mulvaney pentru a promova turneul de baschet March Madness.
Activistul trans a arătat cutii de Bud Light trimise de Anheuser-Busch care aveau chipul lui gravat pe ele pentru a sărbători „365 de zile de când se identifică ca femeie”, o serie în care influencerul a detaliat pe TikTok experiențele zilnice din primul an de identificare ca femeie transgender.
A apărut și un interviu cu vicepreședintele de marketing al lui Bud Light, Alissa Heinerscheid, care a criticat consumatorii mărcii, spunând că sunt „fratty” (cu un comportament grosolan) și au „un umor învechit”. Alissa Heinerscheid a declarat că Bud Light avea nevoie de o schimbare de abordare după ce până acum strategia lor de marketing s-a bazat mai mult pe un umor învechit și necizelat.

Se pare că vânzările Bud Light au scăzut cu aproape 30% față de iunie anul trecut, iar marca „nu prezintă semne de revenire”, potrivit unui raport MoneyWatch.
În luna mai, unele magazine vindeau Bud Light chiar gratuit cu ajutorul unui discount promoțional de 15 dolari de la Anheuser-Busch înainte de vacanța de weekend corespondentă Memorial Day.
Managerul unui depozit de băuturi din Pennsylvania a declarat că un pachet de 30 de doze de Miller Lite vindea pentru 24.99 de dolari în zilele anterioare zilei de 4 iulie, în timp ce un pachet de 30 de doze de Bud Light avea un preț de 8,99 de dolari după rabat, ceea ce îl face mai ieftin decât unele brand-uri de apă pe care depozitul le avea de vânzare.

În perioada de până la 4 iulie, noua reclamă a lui Bud Light în care apare starul echipei Kansas City Chiefs, Travis Kelce, a fost criticată ca fiind „disperată” în încercarea de a redobândi sprijinul suporterilor brand-ului de sex masculin îndepărtați de campania cu Mulvaney.
“Bud Light a încasat o lovitură mortală în acest moment”, a scris un comentator. „Asta cred ei despre clientela lor, că sunt niște oameni ai peșterii proști.”
sursă: foxnews.com